حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری مراسم احیای شب نوزدهم قدر در بندرلنگه
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۹
شناسه : 15905
بازدید 73
7
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: با حضور مردم مومن و خداجوی بندرلنگه، مراسم معنوی شب احیا نوزدهم در مساجد و حسینیه های این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلبغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با استقبال کم نظیر و پرشور مردم در مساجد بندرلنگه برگزار شد که با سخنرانی روحانیون، مداحی و عزاداری، قرائت دعای جوشن کبیر و جوشن صغیر، قرآن بر سر گرفتن همراه بود.

حجت الاسلام خلیفاوی افزود: لیله القدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسانهاست که خداوند در سوره مبارکه قدر از این شب به بزرگی یاد کرده و این شب را برتر از هزار ماه دانسته است و لطف و رحمت خداوند در شب های قدر شامل همه بندگان می شود و خداوند در چنین شبی همه لوازم تقرب و توبه را فراهم ساخته تا مومنین از آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی ادامه داد: شب قدر فرصتی طلایی برای شستشوی آینه دل از زنگار گناهان است تا خوبی ها را جایگزین بدی ها، صلح و صف را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،گفت:در طول تاریخ حیات بشر، انسانی به سعادت امام علی(ع) نرسیده که در کعبه متولد شود، در شب قدر در مسجد ضربت شمشیر بخورد و در شب قدر نیز به شهادت برسد.

وی بیان کرد: مراسم شب های قدر همزمان ساعت 23 شب در مسجد جامع، حسینیه امام جعفرصادق(ع) محله رودباری، حسینیه ابوالفضل العباس(ع) محله هدایتی، حسینیه ابوذر بندرکنگ، حسینیه حداد محله بحرینی و همچنین سایر مساجد شهر و روستاها برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.