حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
اولین اجتماع مهدوی کودکان و نوجوانان بندرلنگه ای به مناسبت نیمه شعبان
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
شناسه : 15264
بازدید 63
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: اولین اجتماع مهدوی کودکان و نوجوانان گروه سرود همخوانی سربازان فرمانده به مناسبت نیمه شعبان در اسکله تجاری شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،اولین اجتماع مهدوی کودکان و نوجوانان گروه سرود همخوانی سربازان فرمانده به مناسبت نیمه شعبان توسط جبهه فرهنگی قاسمان امروز و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی،اداره بنادر و دریانوردی و اداره آموزش و پرورش در اسکله تجاری شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه تقویت گروه‌های سرود مساجد و مدارس در دستور کار است،گفت: امروز تقویت هنرمندان نیاز جامعه است و مردم هم این را می‌پسندند. به عنوان مثال همین تولید سرود فاخر «سلام فرمانده» است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه گفت: حمایت از گروه های سرود برای ادامه روند کار این قشر یک نیاز اساسی است،هرگاه گروه سرودی کار خود را آغاز می کند برای موفقیت و کسب جایگاه نیازمند حمایت ارگان ها و دستگاه هااست.مقام معظم رهبری نیز در سال های اخیر تاکید ویژه ای به تقویت گروه های سرود و اثرگذاری آن ها داشته است.

حجت الاسلام خلیفاوی در پایان با بیان اینکه بسیاری از گروه های سرود ما بدون امکانات اولیه شروع به کار می کنند و آثار خوبی نیز خلق می شود،افزود: در کنار تمرین گروه های سرود، تربیت افراد برای آهنگ سازی نیز در مساجد مورد توجه قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.