حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در بندرلنگه
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
شناسه : 14746
بازدید 66
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران با حضور حافظان و قاریان منتخب شهرستان بندرلنگه و جمعی از استادان، کارکنان و طلاب در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

این مراسم که برای اولین بار در شهرستان و حتی استان  با همت اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه برگزار شد، با قرائت آیاتی چند از سوره مبارکه قرآن توسط قاریان قرآن کریم، فاطمه خلیفاوی، مریم خلیفاوی، خانم سیده غزلان موسوی، ام البنین پور داوود، خانم‌ راضیه حیدریان‌نژاد آغاز شد.

این محفل نورانی که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برگزار گردید و به مناسبت ایام الله دهه‌فجر خاطره‌گویی از انقلاب اسلامی توسط خانم فاطمه کاظم‌زاده پرداختند.

حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه،با تاکید بر لزوم استفاده از محافل قرآنی و گسترش مفاهیم و گفتمان های دینی حوزوی و دینی در خصوص دهه فجر اشاره و خاطر نشان ساخت: دهه فجر فرصت مناسبی برای گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه است. و این وظیفه مهم بر عهده نهادی های فرهنگی و قرآنی است تا با برنامه ریزی مناسب بیشترین استفاده شود.

در پایان مراسم از سیزده نفر از قاریان قرآن کریم، مبلغاتی که در اعتکاف همکاری داشتند و فعالان فرهنگی تقدیر و تجلیل به‌عمل آورده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.