حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان بندرلنگه
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
شناسه : 14727
بازدید 147
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان بندرلنگه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، یکشنبه 23 بهمن 1401 حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن اعلام این خبر گفت:‌ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری مردم و مسئولین از جمله امام جمعه شهرستان و فرماندار و مسئولین ادارات کشوری و لشکری برگزار شد. این راهپیمایی از فلکه آموزش و پرورش آغاز و در پارک کوثر شهرستان با قرائت قطعنامه و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ختم شد.

وی گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان بندرلنگه بار دیگر با حضور پررنگ و مسئولانه خود برگ زرینی دیگر در تاریخ به ثبت رساندند و با حضور پرشور و معنوی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سرسپردگان به طاغوت و اجانبه زدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که رئیس جمهور آمریکا جواب خود را از حضور مردم گرفت افزود: رئیس جمهور آمریکا با دیدن حضور گسترده و مردمی ملت غیور ایران مسلما به این نتیجه خواهد رسید که ملت بزرگ ایران از تهدید و ارعاب و تحریم نمی ترسد و هر کجا که لازم باشد با حضور خود حمایت قاطع و محکمی از کشور و ولایت می کند.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که ملت ایران در زمان طاغوت و هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و آزادی خود را در تاریخ ثبت کرده خاطر نشان کرد:‌ فرصت طلبان و زورگویان تاریخ قبل از هر صحبت و تهدیدی پیشینه ملت را بروند مطالعه کنند. ما ملت انقلابی و جهادی هستیم و بر سر آرمان های خود حاضریم جان خود را فدا کنیم و بدانند که با تهدید و ارعاب راه به جایی نمی برند.

وی در پایان گفت:‌تشکر می کنم از حضور گسترده و مردمی ملت ایران و مردم شهرستان بندرلنگه این ملت در طول تاریخ ثابت کرده است که ظلم را نمی پدیرد و ملتی که ظلم را بپذیرد آگاه باشید که راه به جایی نمی برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.