حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری جلسات آموزشی صوت و لحن قرآنی شهرستان بندرلنگه
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 14619
بازدید 107
4
مسئول دارالقرآن شهرستان بندرلنگه خبر داد: مسئول دارالقرآن شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسات آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در حسینیه حداد خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، سلسله جلسات آموزشی صوت و لحن قرآن کریم با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی، پرورش و معرفی آنها به جامعه در حسینیه حداد شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

آقای قادر حمیدزاده مسئول دارالقرآن شهرستان بندرلنگه با تاکید بر برگزاری کلاس های آموزشی قرآن  گفت:  فصیح خوانی و خواندن با لحن قرآن کریم باعث تاثیر بیشتر بر روح و روان فرد و افراد جامعه می شود و کسی که قرآن را فصیح و با لحن بخواند می تواند در آموزش بقیه افراد جامعه نیز مثمر ثمر باشد.

وی ضمن برشمردن فضایل و برکات انس با قرآن برای تک تک افراد جامعه خاطر نشان کرد:‌ آثار و برکات قرآن آموزی در جامعه کاملا مشهود و ملموس است و افرادی که با قرآن مانوس هستند افرادی هستند که کمتر دچار آسیب و خطا می شوند.تلاوت قرآن باعث جلای دل ها و نورانیت قلب، تقویت ایمان و بهره مندی از آثار هدایتگر این کتاب بزرگ آسمانی است، قرآن کریم تنها کتاب راهنمای و هدایت کننده متقین است

آقای حمیدزاده در ادامه افزود: انس و تلاوت با قرآن سبب افزایش رزق و روزی می شود نه تنها در سعادت اجتماعی و این دنیا موثر است بلکه در آخرت نیز کسب سعادت و رستگاری انسان می شود.

مسئول محترم دارالقرآن در پایان گفت: انشالله که همیشه و هر روز با انس و تلاوت با قرآن از رهروان حقیقی و واقعی کلام خداوند باشیم.

شایان ذکر است کلاس های آموزش قرآنی نیز توسط آقای قادر حمیدزاده مسئول محترم دارالقرآن شهرستان بندرلنگه برگزار میگردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.