حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
حضور 33 مبلغه در مساجد و حسینیه های بندرلنگه
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
شناسه : 13548
بازدید 82
6
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: در مساجد و حسینیه های بندرلنگه همزمان 33مبلغه دینی در کنار امام جماعت مسجد به انجام فعالیتهای تبلیغی می پردازند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این خبر گفت: جلسه‌ای با حضور امام جمعه شهرستان و معاون حوزه‌های علمیه خواهران کشور حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل‌نیا و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه کوثر شهرستان و جمعی از مبلغات در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این جلسه با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم شناختی و ادراکی و انحراف اندیشه‌ها است، اظهار کرد: فرهنگ‌ پایگی اساس آفرینش تمدن و اسلام است.

معاون حوزه‌های علمیه خواهران کشور اسماعیل‌نیا بیان کرد: فرهنگ‌مداری در واقع کشورداری و مردم‌سالاری دینی است و استقلال و تمدن خوب محصول فرهنگ‌مداری مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از مبلغات شهرستان خواست تا در مسئله پیشگیری و رفع معضلات آسیب‌های اجتماعی ،به تحکیم خانواده و رفع شبهات دینی توجه جدی صورت گیرد.

وی همچنین پرداختن به موضوع جمعیت و برکات آن را مهم دانست و بر اخلاق مبلغین و مبلغات در جذب مردم بویژه نسل نوجوان و جوان در امر تبلیغ و ترویج دین و مسئله مهم امر به معروف و تقویت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تاکید خاص نمود.

در پایان این مراسم با حضور معاون حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه شهرستان بندرلنگه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه حکم ۳۳ بانوی طلبه اهداء و شرح وظایف آنها ابلاغ گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.