حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
دیدار معاون فرق و ادیان سازمان تبلیغات کشور با امام جمعه اهل سنت بندرلنگه
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۵
شناسه : 13504
بازدید 88
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به همراه معاون فرق و ادیان سازمان تبلیغات کشور با امام جمعه اهل سنت بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه ،حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه به همراه معاون فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام  کمالی معاون فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور،وحدت را عامل سربلندی و عزت مسلمین دانست و گفت: باید بیش از پیش وحدت را در فضای واقعی و عمل نشان دهیم تا دشمنان نظام اسلام بدانند که شیعه و سنی در کنار یکدیگر باهم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

ایشان  با بیان‌اینکه تعامل طلاب شیعه و اهل‌سنت در مناسبات مختلف موجب تقویت روحیه تقریبی و نزدیک‌تر شدن دلها می‌شود، افزود: اگر وحدت نباشد، در بین مسلمانان تفرقه و جدایی ایجاد می‌شود و آن زمان دشمن به راحتی می‌تواند نقشه‌های شوم خود را اجرا کرده و نفوذ کند.

در ادامه گفتگو، شیخ راهبر امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان بندرلنگه،این شهر را پرچمدار وحدت در کشور دانست و گفت: اهل‌سنت و شیعه با یکدلی و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و این وحدت و همدلی را بايد حفظ کرد زیرا از سرمایه‌های ارزشمند برای این مرز و بوم است.هیچ آیینی این همه صفا و صمیمیت و دوستی را ترویج نکرده است، خداوند همه ما را یک امت واحده یاد می‌کند، ما وقتی کتاب و قبله و پیامبر ما یکی است اعتقاد به آخرتمان یکی است دیگر چیزی برای تفرقه نداریم.

وی با بیان‌اینکه وحدت، اتحاد و همبستگی باعث پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از چیزهایی که باعث شد انقلاب پایدار بماند و یا در جنگ تحمیلی موفق و پیروز شود بخاطر حفظ  وحدت و اتحاد بین مردم کشورمان بود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت:تحریک احساسات چه از جانب شیعه و چه از جانب سنی و ایجاد تفرقه را محکوم می‌کنیم و معتقدیم وحدت تنها راه پیشرفت جامعه اسلامی است. امروز نیاز نیست ما بگوییم مردم با هم خوب باشید، ما باید دشمن خود را بشناسیم تا دشمن ورود نکند و شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهد.

حجت الاسلام خلیفاوی در پایان گفت: اسلام انسان‌ها را از بند قومیت و ملیت رهایی بخشید، هدف دشمنان از بین بردن اسلام است و شیعه و سنی فرقی ندارد، امروز دنیای کفر، قرآن و اسلام و پیامبر و بزرگان دین را هدف قرار دادند، ما مسلمانان باید بیدار باشیم و از تفرقه افکنی جلوگیری کنیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.