حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی، برهم زدن ثبات و آرامش درونی ایران است
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
شناسه : 13277
بازدید 59
8
امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه نماز جمعه این هفته: امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت:هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی، برهم زدن ثبات و آرامش درونی ایران و منطقه و جلوگیری از نفوذ بیشتر ایران قوی در منطقه و جهان بوده است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، نماز جمعه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱ به امامت امام جمعه شهرستان بندرلنگه و با حضور پرشور نمازگزاران مومن و انقلابی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در خطبه اول به تفسیر آیاتی از سوره قاف درباره دادگاه قیامت پرداخت و بیان داشت: دنیا دار غفلت است و آخرت دار بیداری است، ولی هنر مومن این است که در همین دنیا بیدار می شود و با تقوا و ذکر، پرده های غفلت را می زداید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه دوم تحلیلی از عوامل بروز اغتشاشات اخیر را ارائه نمودند و بیان داشتند که: ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران از مدتها قبل در دستور کار برخی کشورهای غربی و منطقه بوده است.هدف اصلی دشمنان، برهم زدن ثبات و آرامش درونی ایران و منطقه و جلوگیری از نفوذ بیشتر ایران قوی در منطقه و جهان بوده است.

حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا در ادامه صحبت های خود افزود: آمریکا، کشورهای معاند اروپایی مثل انگلیس، فرانسه و آلمان خود را درگیر سخت ترین بحرانهای سیاسی و اقتصادی  کرده اند.

ایشان در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه راهکار های مقابله با توطئه دشمن را بیان نمودند که عبارتست از: تقویت دشمن شناسی،برخورد متقابل و قاطع با کشورهای معارض،شناسایی و انهدام شبکه های ایجادکننده ناامنی،تشکیل و حمایت شبکه های اجتماعی قوی با هدف جهاد تبیین و ریشه کنی زمینه های نارضایتی داخلی مثل حل مشکل مسکن و بیکاری جوانان.

وی در پایان خطبه های نماز جمعه خاطرنشان ساخت: مردم ایران کشور خود و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و به رهبر حکیم و مقتدر خود که عزت را برای ایران به ارمغان آورده عشق می ورزند، این مردم شریف راضی به جدا شدن یک وجب از خاک ایران نیستند، اما مباحثی درون خانوادگی دارند که اجازه دخالت بیگانه را نمی دهند و با همدلی و تمرکز بر نیروی داخلی، مشکلات را حل خواهند کرد‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.