حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برنامه های ایام فاطمیه منجر به فاطمی شدن دلها و سبک زندگی مردم شود
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۳
شناسه : 13216
بازدید 100
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پیامی به مناسبت ایام فاطمیه: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: برنامه های ایام فاطمیه منجر به فاطمی شدن دلها و سبک زندگی مردم شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست  تبلیغات اسلامی بندرلنگه  باتوجه به نزدیک شدن ایام سوگواری فاطمیه گفت: در ایام فاطمیه باید فضائل اخلاقی و زندگانی حضرت فاطمه الزهرا(س) مورد اولویت باشد و به نحو احسن برگزار گردد و برنامه های این ایام باید منجر به فاطمی شدن دل ها و سبک زندگی مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه مجالس مذهبی و دینی محلی برای تربیت و تبیین اخلاق است،افزود: آن چه جامعه ما امروز نیاز دارد تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی حضرت زهرا(س) است و مجالس دینی محلی مناسب برای الگوگیری آحاد مردم و اقشار مختلف است.

حجت الاسلام خلیفاوی با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه مراسمات ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: وجود حضرت زهرا(س) سرشار از معنویت و برکت است و این بانوی بزرگوار سرشار از همه خوبی هاست.

وی افزود: بر همه ما واجب است تا این ایام را به صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی ارزش های دنیوی و اخروی حضرت فاطمه (س) و درس های ارزشمند نهفته در آن در همه عرصه ها و ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی، بیش از پیش کوشا باشیم.

وی در پایان گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است و بانوان جامعه ما باید ایشان را به عنوان الگوی خود در همه زمینه ها انتخاب کنند و تقوای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای همه بشریت است، به‌ طوری‌ که جامعه امروز، شدیداً نیازمند شناخت سبک زندگی این بانوی بزرگوار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.