حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
صبر و بردباری از ویژگی های بارز حضرت زینب (س) است
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
شناسه : 13075
بازدید 84
9
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه : سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: صبر و بردباری از ویژگی های بارز حضرت زینب (س) است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) از زنان بی نظیر و کم نظیر تاریخ بشیرت است صبر و بردباری ایشان در هنگام مشکلات و روحیه یکتا پرستی و ولایت مداری ایشان الگوی تمامی زنان ومردان مسلمان است.

وی گفت: ولادت حضرت زینب (س) به روز پرستار نام گذاری شده است جا دارد که به این قشر فداکار و خستگی ناپذیر تبریک و تهنیت گفت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که حضرت زینب(س) الگوی کاملی برای زنان و مردان مسلمان است خاطر نشان کرد: بازخوانی زندگی این بانوی بزرگ و وارسته ما را با ویژگی های و خصایصی آشنا می کند که نظیر چنین زنانی در تاریخ بی نظیر هستند. اشاره به ویژگی های اخلاقی و سیره زندگی ایشان برای نسل امروز بسیار ضروری است.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود به سجایای اخلاقی ایشان اشاره کرد و افزود: عفت و پاکدامنی ایشان و در عین حال افشاگری ظلم ظالمان تاریخ بعد از حادثه عاشورا از ویژگی ها و در عین حال کار بزرگ و عظیمی است که ایشان انجام دادند.

وی در پایان گفت: صبر و بصیرت و ولایت مداری از دیگر ویژگی های مختص به حضرت زینب (س ) بود هنگامی که در روز عاشورا و در عین حال حوادث بعد از عاشورا و کارهایی که این زن بزرگ انجام دادند بررسی می کنیم به علم لدنی و بصیرت ایشان پی میبریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.