حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه شهرستان بندرلنگه
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۶
شناسه : 13062
بازدید 150
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: جلسه برنامه‌ریزی ایام فاطمیه با حضور امام جمعه شهرستان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان و مسئول کانون مداحان شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل‌نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: حضرت زهرا(س) بانویی است که در محراب عبادت روشنی‌بخش فرشتگان عالم بالا بود و نور عبادت خالصانه و عارفانه‌اش آسمان‌ها را روشن می‌ساخت.
وی اظهار کرد: اسلام زن را به‌ عنوان مسئله مهم زندگی و متمم حیات انسانی در مسائل اجتماعی، اخلاقی و قانونی خود جا داده و او را به‌عنوان عضو موثر جامعه دانسته است.

ایشان ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) آنگاه که از زنان بیعت گرفت به آنان اعلام کرد شما از عناصر اصلی اجتماع و ارکان بنیادی جامعه هستید و برای حفظ و سلامت آن باید به میزان سهم خود از آن پاسداری کنید.

حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه هیئات مذهبی از ابزارهای مهم انقلاب جهت مقابله با دشمنان است، اظهار کرد: این هیئت بود که به میدان آمد و با تفرقه‌افکنی و کینه توزیها مقابله کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی به ضرورت تقویت کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی تاکید کرد و افزود: با تقویت این کارکردها می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

حجت‌الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: نقش هیئات در جهاد تبیین به ویژه در قضایایی اخیر که دشمن سعی می‌کند در یک جنگ شناختی و روانی نظام محاسباتی مردم و نخبگان و بانوان را به هم بریزد بسیار تاثیرگذار است.

در پایان ضمن تاکید بر وحدت و حفظ وحدت بین مذاهب، اعضا نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری مراسمات اعلام کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.