حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
فعالیت دختران فاطمی با هدف تربیت دختران و مادران نسل آینده انقلابی
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
شناسه : 13034
بازدید 380
14
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: حجت الاسلام خلیفاوی از برگزاری جلسات هفتگی هیئت دختران فاطمی با هدف تربیت دختران و مادران نسل آینده انقلابی شهرستان بندرلنگه خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسات هفتگی دختران فاطمی با هدف تربیت دختران و مادران نسل آینده انقلابی  در مسجد علی اکبر حسین (ع) بندرلنگه خبر داد.

ایشان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین جلساتی گفت: زنان و دختران نقش اساسی در خانواده و اجتماع دارند و در روایت آمده است که از دامن زن است که مرد به معراج می رود بایستی توجه داشت نسبت به تربیت دینی دختران از طریق مادران جامعه اسلامی و گرنه کار بی نتیجه خواهد ماند.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه گفت: دختران جامعه اسلامی با الگو برداری از شخصیت بی نظیر حضرت فاطمه زهرا (س) می توانند بسیار در جامعه تاثیر گزار باشند. دختران جامعه اسلامی فرداها مادران جامعه اسلامی هستند که می توانند در آیین همسر داری و تربیت نسل بسیار موثر باشند.

وی در پایان گفت: دختران جامعه اسلامی با الگو برداری و پیروی از سیره ائمه اطهار مسلما باعث رشد و تعالی در جامعه می شوند و این رشد و تعالی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.