حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
ریشه های انقلاب اسلامی در دلهای مردم است/با چند ترقه بازی دشمن صدمه ای نخواهد دید
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 12301
بازدید 129
3
امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جمع عزاداران امام حسن عسکری(ع): مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور امام جمعه و آحاد مردم در حسینیه حداد بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه مراسم شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام وتقدیر از خادمان مواکب اربعین در حسینیه حداد بندرلنگه با حضور امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مردم عزادار برگزار شد.امام جمعه شهرستان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا ضمن تشکر از همه خادمان زوار امام حسین به بیان تعریف شیعه از منظر امام حسن عسکری(ع) پرداخت وافزود:خدمت به مردم، ایثار، ایمان عمیق به خدا، حضور در مکانهایی که خدا می‌پسندد و حمایت از دین از مشخصه های شیعه واقعی است.

وی در بخش دیگر تلاش دشمن برای به آشوب کشاندن جامعه را محکوم کرد وبیان داشت:
حضور مقتدرانه ولی امر مسلمین در مراسم نظامی دیروز ؛ حکمت؛ عطوفت پدری واقتدار را به تصویر کشید و آبی بر آتش دشمنان و بدخواهان نظام بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: ریشه های جمهوری اسلامی در دلهای مردم است و با چند اقدام مذبوحانه و ترقه بازی دشمن ؛ صدمه ای نخواهد دید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.