حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
سومین جلسه هماهنگی هفته وحدت شهرستان بندرلنگه برگزار شد
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
شناسه : 12167
بازدید 77
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی با شهردار و رئیس شورای شهر بندرکنگ جهت هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان بندرلنگه و مسئول طرح صالحین شهرستان ،با شهردار و رئیس شورای شهر بندرکنگ جهت هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علی خلیفاوی بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم هفته وحدت تاکید کرد و اضافه کرد: هفته وحدت نقش تاثیرگذاری در تحقق امر وحدت و همدلی مسلمانان جهان را دارد و همزمان با آغاز هفته وحدت سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه های مولودخوانی و جشن و شادی در مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان برگزار خواهد شد و این برنامه ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و نظیر چنین مراسماتی نیز به همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در روستاهای حومه برگزار می شود.

وی از مسئولین حاضر، خواستار شد: شما مسئولین باید با تلاش مضاعف و جدیت تمام ادارات دست اندرکار را در برگزاری باشکوه مراسمات و جشن های هفته وحدت یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.