حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در سراسر استان هرمزگان با حضور حماسی و با شور و شعور مردم برگزار شد
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
شناسه : 12080
بازدید 195
10
در سراسر هرمزگان برگزار شد اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)  در بندرعباس همزمان با ۲۸ صفر توسط هیئت های مذهبی و عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در  در سراسر استان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)  در بندرعباس همزمان با ۲۸ صفرتوسط هیئت های مذهبی و عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در  در سراسر استان  برگزار شد.

مردم شهرهای مختلف هرمزگان با حضور پرشور خود در حماسه بزرگ اجتماع بزرگ امت رسول الله همزمان با سراسر کشور «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران و منافقین را درهم پیچیدند .

در سومین روز مهرماه سرزمین دل‌ها و جان‌ها در حمایت از دین نبوی بهاری شده و در واقع زمستان سخت و سیل‌آسا را برای دشمنان دین اسلام، انقلاب اسلامی، منافقین، اغتشاش‌گران و … به نمایش گذاشته شده است.

امروز مردم هرمزگان همچون همیشه نشان دادند که به این نقطه از درک، شعر و شور رسیده‌اند که خیابان‌های شهرهای استان را با حضور شکوهمند، حماسی و تاریخی خود زیبا کرده‌اند.

خیابان‌‌های شهرهای مختلف هرمزگان مملو از حضور مردم دین باور، انقلابی، ولایت‌مدار، قران و پیامبر دوست این استان است و رقص پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی در دستان مردم، این حضور را تماشایی‌تر کرده است.

و همچنین در بندرعباس نیز  اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)  توسط هیئت های مذهبی ، کانون مداحان و جامعه قرآنی همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم از ساعت ۹ صبح از پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس برگزار شد برگزار شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.