حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری کاروان های شادی به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
شناسه : 11072
بازدید 80
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه خبر داد: همزمان با فرارسیدن عید امامت و ولایت ( عید غدیر ) و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، برنامه های کاروان شادی در شهرستان بندرلنگه با حضور مردم برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ،حجت الاسلام خلیفاوی از برپایی کاروان های شادی در سطح شهرستان بندرلنگه به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

ایشان در ادامه از برگزاری برنامه های متعددی اعم از برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی،اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مراسمات، برپایی سفره های عیدانه، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، اطعام و برپایی سفره های غدیر در محله های شهرستان، برگزاری جشن های مختلف مردمی در محلات و نواحی مختلف بویژه روستاها، برگزاری جشن شادی و سایر برنامه های مختلف خبر داد.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن عید سعید غدیر خم و تبیین این واقعه تاریخی میان مردم به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: غدیر به عنوان یک رویداد برجسته و بزرگ برای شیعیان مطرح بوده که جا دارد از سوی مراکز فرهنگی به طور جدی به ابعاد آن پرداخته شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.