حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تشریح برنامه های غدیر توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 10761
بازدید 77
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های عید غدیر در شهرستان بندرلنگه را تشریح کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ، حجت الاسلام خلیفاوی ضمن ارائه برنامه های عید غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت اعیاد به خصوص عید غدیر که در احادیث و روایات توصیه فراوانی به آن شده، این سازمان نیز تلاش دارد علاوه بر اجرای برنامه‌های میدانی، در بستر فضای مجازی نیز برنامه‌هایی را برای تمام سنین برگزار کند.

حجت السلام خلیفاوی ادامه داد: مسابقات نقاشی غدیر و ولایت ویژه کودکان و نوجوانان، روایت غدیر، ارسال فیلم از قصه خوانی پیرامون واقعه غدیر، تهیه کلیپ تصویری بازخوانی خطبه غدیر، مسابقه کلیپ تصویری یا عکس عقد اخوت ویژه برادران از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه فرمودند:تجلیل از خادمین غدیر، اطعام و کمک‌های مومنانه، خدمات پزشکی در مناطق محروم، خطبه خوانی، بازخوانی غدیر، غبارروبی مزار شهدای گمنام، جشن غدیر در پارک‌های سطح شهر از دیگر برنامه‌های این اداره است  و ما در سطح شهر تلاش خواهیم کرد که فضاسازی برای غدیر هم مناسب باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.