حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی با فرماندار محترم شهرستان بندرلنگه
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
شناسه : 10598
بازدید 140
4
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی: به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت السلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از روحانیون و شورای هیئات مذهبی شهرستان با مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ به دستور حضرت امام خمینی(ره) حجت السلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از روحانیون و شورای هیئات مذهبی شهرستان با مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار خلیفاوی با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به رویکرد جدید سازمان‌ و فعالیت‌های اجتماعی و قرارگاهی و عملیاتی، حمایت مدیران و خیرین را موجب دلگرمی و توفیق عزیزان در اجرای مأموریت‌های محوله دانست.

وی با اشاره به اینکه امامین انقلاب هدف از تبلیغات اسلامی را نشر و معرفی پیام الهی و اسلام حقیقی دانسته‌اند بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در جهت نیل به این اهداف تاکید کرد.

مرادزاده در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: نقش تشکیلات دینی و مذهبی مانند سازمان تبلیغات اسلامی را در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این سازمان با تقویت ارزش‌های اسلامی بویژه در شرایط خطیر به خوبی در تمامی مسئولیت ها ایفای نقش کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.