حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تشریح برنامه های ویژه دهه ولایت در شهرستان بندرلنگه
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
شناسه : 10525
بازدید 113
4
دبیر ستاد غدیر شهرستان بندرلنگه در دیدار با فرمانده محترم شهرستان: دبیر ستاد غدیر شهرستان بندرلنگه همراه با رئیس اداره تبلیغات در راستای برنامه ریزی دهه ولایت با فرمانداری محترم شهرستان بندرلنگه دیدار کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، دبیر ستاد غدیر شهرستان بندرلنگه به اعلام ویژه برنامه های دهه نورانی ولایت پرداخت و گفت: دهه ولایت مقارن با اعیاد قربان تا غدیر است و بقای پرچم اسلام در گروه تبعیت و پذیرش از ولایت است لذا می بایست با برنامه ریزی لازم سعی در هر چه باشکوهتر برگزار نمودن مراسمات جشن در این ایام نمود.
حجت الاسلام صادقی افزود: ایام عید غدیر یک عید بزرگ و رهائی بخش است که باید در این ایام به اهمیت تبیین ارزش های ولائی در جامعه پرداخت و بزرگداشت غدیرخم و مسئله جانشینی مولای متقیان امام علی(ع) یک امر مهم در هدایت جوامع اسلامی ، ویژه تشیع است و لازم است مراسم های ارزشمندی و در خور این مناسبت در سراسر کشور استان و شهرستان انجام پذیرد.
دبیر ستاد غدیر بندرلنگه، خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به منظور عدم تلاقی مراسمات و حضور عموم مردم در کلیه مراسمات اقدام به جمع آوری و زمانبندی برنامه ها از شب عید قربان تا عید غدیر طی جدولی مشخص براساس تاریخ و مکان و ساعت برگزار مراسم کرده است و دراختیار عموم مردم قرار داده است.
وی ادامه داد: سخنرانی مبلغین با موضوع تشریح و تبیین جایگاه ولایت و امامت، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع ولایت شناسی، اجرای مولودی خوانی و جشن های متنوع، آذین بندی مساجد و حسینیه ها به ریسه و پرچم، جلسات متنوع و جذاب قرآنی، برگزاری مسابقه بزرگ غدیر به همراه جوایز نفیس، برپایی ایستگاه های صلواتی و… را از مهم ترین برنامه های قرآنی در دهه ولایت و امامت برشمرد.
حجت الاسلام صادقی در پایان یادآور شد: همچنین به منظور هماهنگی هر چه بیشتر مراسمات دهه ولایت، جلسه ای توجیهی با حضور مسئولین هیئات مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.