حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تشکیل جلسه هماهنگی برنامه های ارتحال امام در بندرلنگه
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
شناسه : 10064
بازدید 92
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: جلسه هماهنگی به منظور برنامه های سالروز رحلت امام خمینی(ره)، در محل فرمانداری بندرلنگه با حضور مسئولین این شهرستان تشکیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، جلسه هماهنگی به منظور برنامه های سالروز رحلت امام خمینی(ره)، در محل فرمانداری بندرلنگه با حضور مسئولین این شهرستان تشکیل شد و حضار نسبت به برنامه های دستگاه های خود، توضیحاتی ارائه دادند.

در قسمتی از این جلسه، حجت‌الاسلام خلیفاوی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان گفت: ضروری‌ست تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در تحقق این مهم با ستاد بزرگداشت داشته باشند و برنامه‌های خود را اعلام نمایند.
وی ادامه داد: تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه بوده و در همین راستا ملت بزرگ ایران با شرکت گسترده خود در مناسبت های این ایام ارادت خالصانه خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان داده و همچنان در مسیر خود ثابت قدم مانده و منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، خاطرنشان ساخت:امام راحل در عصر کنونی پرچمدار مکتبی هستند که در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمائی می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.