حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
یادواره شهدا در کانون فرهنگی مسجد موسی بن جعفر(ع) روستای طولا برگزار شد
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۴۷
شناسه : 5126
بازدید 206
7
دبیر مهرواره اوج قشم: حجت الاسلام کریمی از برگزاری یادواره شهدا در کانون فرهنگی مسجد موسی بن جعفر(ع) روستای طولا خبر داد و گفت: این یادواره توسط جوانان و نوجوانان در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسلم کریمی دبیر مهرواره اوج شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گغت: یادواره شهدا توسط جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی مسجد موسی بن جعفر (ع) روستای طولا با همکاری مسؤل فرهنگی دانشگاه آزاد در کنار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.

وی به اهداف برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: پیوند جوانان و نوجوانان با دو شهید گمنام که سن آن دو 19 و 20 سال است و همچنین تجدید میثاق جوانان و نوجوانان روشتای طولا با شهدا از اهم اهداف برگزاری این یادواره است.

دبیر مهرواره اوج شهرستان قشم در این یادواره، برگزاری یادواره های شهدا را مهم و ارزشمند خواند و گفت: اگر امروز در جامعه‏ ما نام و یاد شهداء زنده است در سایه‌ همین مراسم هاست.

حجت الاسلام کریمی افزود: راه شهدا تنها با معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تداوم می یابد لذا وظیفه ما امروز رونق بخشیدن به محافل یادواره های شهیدان است.

وی با عنوان اینکه شهدا هر چه داشتند در راه خدا تقدیم کردند و همه زندگیشان تلاش خدایی بود، بیان کرد: باید تلاش کنیم که این منش خدایی و تلاش برای کسب رضای خداوند در همه فعالیت ها و امور زندگی ما نهادینه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.