حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
مرحله گزینش و جذب روحانیون از سراسر استان هرمزگان انجام شد
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
شناسه : 5718
بازدید 177
3
با هدف تعیین امام محله: مسئول بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: با حضور اعضای کمیته جذب و گزینش، روحانیون از اقصی نقاط استان مورد گزینش قرار گرفتند و در اسرع وقت نیز مرحله ملی آن آغاز خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلام پور مسئول بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در حاشیه جلسه جذب و گزینش امامان محله در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: کمیته جذب گزینش استان هرمزگان، بنیاد هدایت طبق سهمیه مشخص برای جذب امام روستا، امام مستقر همچنین امام پایگاه اجتماعی و امامان محله ، امام بنیاد علوی و امام موسسه طرح ولایت در نظر گرفته است.

وی افزود: همانطور که در ابلاغیه گزینش جذب آمده است اعضای کمیته گزینش اعم از نمایندگانی از اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، دفتر ولی فقیه در استان، قرارگاه خاتم، حوزه علمیه، همچنین واحد اعزام و دارالقرآن مشارکت داشته اند.

مسئول بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اعلام فراخوان جذب روحانی مستقر، روحانی پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و امامان محله در استان هرمزگان ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، روحانیون مستقر را برای تبلیغ اسلام ناب در حاشیه شهر، روستاهای و مناطق آسیب زا گزینش و جذب می کند.

وی به شرایط ثبت نام روحانیون مستقر اشاره و تصریح کرد: معمم بودن، حداقل دارای مدرک تحصیلی سطح ۲ حوزوی، دارا بودن کارت پایان خدمت و حضور تمام وقت در محل تبلیغ از جمله شرایط شرکت در آزمون جذب روحانی مستقر در این استان بود که اطلاع رسانی شد.

مسئول بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام و تشکیل پرونده تا پایان وقت اداری ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بود و اعلام شد که متقاضیان به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

حجت الاسلام غلام پور ادامه داد: با حضور اعضای کمیته جذب و گزینش، روحانیون از اقصی نقاط استان مورد گزینش قرار گرفتند و در اسرع وقت نیز مرحله ملی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: روحانی بعد از جذب در کمیته استانی باید در محل مشخص شده حضور یابد و فعالیت های وی در محل مورد خدمت رصد می شود و پس از طی کردن مراحل ارزیابی و گذراندن دوره های مجازی، کمیته ملی تشکیل می شود که در صورت کسب موفقیت این کمیته، به عنوان امام محله آن منطقه معرفی و مستقر خواهد شد.

مسئول بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در پایان گفت: بحث تعالی شبکه امامت که وظیفه اصلی بنیان هدایت است به کل شبکه تبلیغ تعمیم داده شده است. به زودی ارزیابی های میدانی، سطوح امامت شبکه استان را مشخص خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.