حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
کلیدواژه پیروزی مسلمانان وحدت است
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
شناسه : 25713
بازدید 8
1
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: کلیدواژه پیروزی مسلمانان وحدت است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: دشمنان دین اسلام از ابتدای ظهور آن به دنبال ایجاد شکاف در میان مسلمانان بوده اند و
کلیدواژه پیروزی مسلمانان وحدت است.
وی افزود: خداوند در قرآن کریم همه را به اعتصام به حبل الله دعوت می کند و این یعنی دعوت به اشتراک ها که همان مسائل اصلی است و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان اخیر خود در دیدار با علمای اهل سنت بر پرداختن به اشتراکات که اتفاقا از مسائل اختلاف بیشتر است تاکید داشتند.
حجت الاسلام و المسملین حسنی خاطرنشان کرد: آنچه امروز سبب می شود مسلمانان به پیشرفت دست پیدا کنند وحدت و یکپارچگی است. اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند و یکدیگر را یاری کنند هیچ دشمنی نمی تواند آنها را شکست دهد.
وی تصریح کرد: با بررسی برخی افکار و اندیشه ها و فرقه های موجود به این نتیجه می رسیم برخی از فرق تندرو که با ظاهر اسلامی چه در شیعه و چه در میان اهل سنت با ظاهر اسلامی فعالیت می کنند در واقع محصول استکبار هستند و برنامه های آنها همان هدف و برنامه دشمن است که داعش یکی از نمونه های آن است.
وی اضافه کرد: اینکه دشمن دوست دارد چهره ایی خشن از اسلام نشان دهد به دنبال یک هدف بیشتر نیست و آن اسلام هراسی است و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بازیگران دشمن هستند و هر کسی که به مقدسات سایر برادران خود که با هم اشتراکات فراوانی دارند توهین کند تکمیل کننده پازل دشمن است.
سرپرست تبلیغات اسلامی گفت: یکی از مسائل مهمی که می تواند مسلمانان را به وحدت برساند مسئله فلسطین است. دشمنان می دانند که اگر مسلمانان با هم متحد شوند و برای مبارزه با اسرائیل غاصب دست به دست هم دهند دیگر از اشغال و اشغالگری اثری نخواهد ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.