حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
کتاب «چارقدی پر از ماهی گلی » ادای دینی است به مادران شهدای سرافراز استان هرمزگان
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
شناسه : 6281
بازدید 184
14
نویسنده حوزه دفاع مقدس استان هرمزگان: نویسنده کتاب «چارقدی پر از ماهی گلی»، گفت: این کتاب ، ادای دینی به مادران شهدای سرافراز استان هرمزگان است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، معصومه هوشمند نویسنده حوزه دفاع مقدس استان هرمزگان در آیین رونمایی از تازه ترین اثر خود با عنوان « چارقدی پر از ماهی گلی » که در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد ، طی سخنانی گفت : چارقدی پر از ماهی گلی روایت‌ کننده خاطرات مادران شهدای سرافراز استان هرمزگان است که در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری و نثار خون فرزندانشان در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی ، واژه شهادت و از خودگذشتگی را معنا کردند.

هوشمند در ادامه افزود : در این کتاب، روایت مادر شهیدان موسی کاتبی، علی اکرامی، فرزاد مسافری، محمدرضا یزدی یحیی‌آبادی، عبدالرضا مجیدی، رضا و حسین رایکا، اسحاق اسطحی، غلامشاه‌ ذاکری‌ قشمی و علیرضا آرمات از دوران حضور فرزندانشان در دوران دفاع مقدس و حضور در عملیات‌های مختلف به رشته تحریر در آمده است.

معصومه هوشمند بیان داشت : این اثر حاصل تلاش و همکاری مجموعه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان در قالب تحقیق و پژوهش و ساعتها مصاحبه با مادران شهدای استان است که با بازگویی و روایت تاریخ شفاهی این سرزمین و بیان رشادت ها و از جان گذشتگی فرزندان قهرمانشان ، واژه عشق و ایثار را معنا نمودند.

گفتنی است این‌ کتاب با ۲۱۲ صفحه و شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه به همت حوزه هنری هرمزگان ، از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.