حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
کاسه صبر مردم لبریز شده/فریب خوردگان صف خود را از صف دشمنان جدا کنند
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
شناسه : 12584
بازدید 73
3
امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه نماز جمعه این هفته: امام جمعه بندرلنگه با محکوم کردن عوامل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: کاسه صبر مردم لبریز شده و فریب خوردگان صف خود را از صف دشمنان جدا کنند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و هتک حرمت نسبت به این بارگاه نورانی و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه،  نوجوانان محدود فریب خورده توسط رسانه های دشمن را عزیزان و فرزندان خود خواند و بیان داشت: این عزیزان پاره تن ما هستند و به کوری چشم دشمنان همین عزیزان، سربازان انقلاب بر علیه دشمنان و استکبار جهانی خواهند شد.

ایشان حادثه تروریستی شیراز را محکوم و شهادت جمعی از زائران حرم حضرت شاهچراغ را تسلیت گفت و اظهار داشت:این ترور کور نشانه ضعف و درماندگی دشمن است و ایجاد ناامنی ها و تضعیف نیروهای نظامی کشور نتیجه اش اقدامات تروریستی داعش و امثال آنها خواهد شد و آمران و عاملان آن آیا امروز پاسخ خون بیگناهان را می دهند؟هدف اصلی دشمن ایجاد اختلاف مذهبی است و همه مردم باید با هوشیاری کامل نقشه دشمن را خنثی کنند.

وی در ادامه افزود :خون پاک شهدای حرم سوم اهل بیت (ع) قطعا باقیمانده اغتشاشات و ناامنی ها را خواهد شست و مردم هر زمان که به اهل بیت (ع) اهانت شود همه با هم متحد می شوند و اختلافات مختصر را کنار خواهند گذاشت.

در پایان مراسم نماز جمعه ، نماز گزاران با شعارهای کوبنده خود انزجار خود از اغتشاشگران و تروریست ها را اعلام داشتند و خواستار برخورد قاطع مسئولان امر با برهم زنندگان امنیت شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.