حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
کارگاه خیاطی با هدف ایجاد اشتغال در روستای درجادین راه اندازی شد
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
شناسه : 5280
بازدید 477
15
توسط امام محله روستای درجادین: حجت الاسلام سلیمی از راه اندازی کارگاه خیاطی در روستای درجادین شهرستان میناب خبر داد و گفت: افراد پس از طی کردن مراحل آموزش و شرکت در آزمون پایان دوره، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خیاطی شدند و درحال حاضر در کارگاه خیاطی مشغول به کار هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مصطفی سلیمی امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: بخش گسترده‌ای از آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد، طلاق و انواع بزهکاری‌ها نتیجه بیکاری و فراهم نبودن فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از افراد با وجود داشتن تحصیلات دانشگاهی، نمی‌توانند شغلی مناسب داشته باشند و امروزه تعداد تحصیل کرده‌های با استعداد بیکار در جامعه ما کم نیست.

امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب تصریح کرد: بیکاری ضمن رقم زدن معضلات و آسیب‌های اجتماعی افراد را با انواع اختلالات روحی و روانی نیز روبرو می‌کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از افراد در نتیجه بیکاری و نداشتن شغل مناسب به بزهکاری و جرائم مختلف روی می‌آورند و به گفته جامعه شناسان این موضوع در افراد آسیب دیده و در معرض آسیب بیش از سایرین به چشم می‌خورد

حجت الاسلام سلیمی به نقش مهرواره اوج در کاهش و رفع مشکلات محلات و مناطق آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: در سایه اجرای طرح مهرواره اوج، موفق به فراهم سازی بستر کارگاه تولیدی البسه محلی شدیم که در مرحله اول؛ اقدام به شناسایی افراد مستعد رشته خیاطی و دوخت کردیم و سپس با ارائه آموزش های لازم برای افراد شناسی شده برای 8 نفر اشتغال ایجاد شد.

امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب ادامه داد: این افراد پس از طی کردن مراحل اموزش و شرکت در آزمون پایان دوره، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خیاطی شدند و درحال حاضر مشغول به کار هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.