حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
کارگاه آموزشی مدیریت بحران ویژه موکب‌داران برون مرزی در اربعین
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
شناسه : 18426
بازدید 67
8
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه؛ کارگاه آموزشی مدیریت بحران برای موکب داران برون‌مرزی در اربعین با حضور رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه و همکاری هلال احمر در این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ؛ کارگاه آموزشی مدیریت بحران برای موکب داران برون مرزی در اربعین با همکاری هلال احمر شهرستان بندرلنگه در مکان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در این کارگاه آموزشی ضمن اشاره به دستورالعمل دوره آموزش موکب‌داران مراسم اربعین بیان کرد: اعضای موکب‌های اربعین که قرار است در خاک عراق خدمتگزار زائران حسینی باشند، لازم است در دوره پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم شرکت کنند.

ابراهیم ابراهیمی نژاد مسئول هلال احمر شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه این دوره آموزشی ۸ ساعته از دو بخش حضوری و غیر حضوری تشکیل شده است ادامه داد ؛برخی از سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی را، کمک‌های اولیه در گرمازدگی، سوختگی، برق‌گرفتگی، شکستگی دست‌وپا، همچنین احیای قلبی و ریوی و تریاژ و رسیدگی به مصدومان در سوانح احتمالی  تشکیل می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.