حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
پیش‌نویس تفاهم‌نامه جهت هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های متولی مساجد
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
شناسه : 4278
بازدید 173
5
معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبر داد؛ سرهنگ اسلامی گفت: تفاهم نامه ای به منظور هم افزایی بین دستگاه های متولی مساجد تدوین و پیش نویس شده است که طی روزهای آینده، جلسه ای با حضور فرمانده سپاه اما سجاد(ع) استان هرمزگان و مدیران کل دستگاه های عضو برگزار و تفاهم نامه به امضای طرفین خواهد رسید.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، سرهنگ اسلامی معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان که به منظور تبیین اهداف و موضوعات تفاهم نامه همکاری بین دستگاه های متولی مساجد که در مرحله پیش نویس است، برگزار شد گفت: در جلسات اخیر صحبت هایی شد که به منظور پرهیز از جزیره ای عمل کردن و هم افزایی بیشتر و همچنین بهره گیری از ظرفیت های موجود در این دستگاه ها، تفاهم نامه ای با دستگاه های متولی مساجد منعقد گردد.

وی افزود: در سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، قرارگاه فرهنگی متشکل از 23 اقشار گروهی فرهنگی اعم از سازمان اقشاری بسیج و معاونت های متولی امور فرهنگی از قبیل معاونت فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت شکل گرفته است.

معاون فرهنگی هنری سپاه اما سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: الحمدالله بر اساس ظرفیت های موجود در نهادهای متولی مسجد اعم از سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج، اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، حوزه هنری، ستاد کانون های مساجد، تفاهم نامه ای با 10 هدف پیش نویس و آماده شده است.

سرهنگ اسلامی گفت: طی روزهای آینده، جلسه ای با حضور فرمانده سپاه اما سجاد(ع) استان هرمزگان و مدیران کل دستگاه های فرهنگی متولی مساجد برگزار و تفاهم نامه به امضای طرفین خواهد رسید.

وی با اشاره به موضوعات بیان شده در این تفاهم نامه بیان کرد: تفاهم نامه مزبور با موضوعاتی از قبیل فرهنگی تربیتی، کادرسازی در حوزه مسجد محله، فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های هنری، حوزه رسانه و فضای مجازی، مذهبی تبلیغی، نشاط و مسجد محله تدوین شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.