حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
پیامبر اسوه و الگوی جامعه اسلامی است
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
شناسه : 25477
بازدید 47
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: خلق و خو و روش پیامبر باعث جمع شدن مردم و در کنار هم قرار گرفتن آنها شد چرا که پیامبر اسوه و الگوی جامعه اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در آیین عزاداری ۲۸ صفر در روستای فاریاب سنگویه ضمن تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امروز عزادار پیامبری هستیم که در راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام با هیچ یک از انبیاء قابل مقایسه نیست.

وی افزود: خلق و خو و روش پیامبر باعث جمع شدن مردم و در کنار هم قرار گرفتن آنها شد چرا که پیامبر اسوه و الگوی جامعه اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار داشت: اینکه شخصی در جایگاهی قرار بگیرد و پست و مقام داشته باشد قابل الگوبرداری نیست.گاهی عمل و رفتار ما از اصل ما تفاوت زیادی دارد.وقتی درد مردم را نفهمیم عناوین و جایگاه به درد ما نخواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما باید سبک زندگی و سیره پیامبر و اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار دهد.قطعا هر فردی در جامعه دارای الگویی است که در زندگی خود از آن پیروی می‌کند اما بهترین الگوی برای مسلمانان و جامعه بشری، پیامبر رحمت و مهربانی است.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.