حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
پویش نذر فرهنگی با توزیع ۵۰۰ جلد کتاب در خلخال انجام شد
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۸
شناسه : 4381
بازدید 85
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال خبر داد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال از برپایی ایستگاه فرهنگی و معرفتی این شهرستان خبر داد و گفت: پویش نذر فرهنگی با توزیع ۵۰۰ جلد کتاب در خلخال اجرا شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در گفتگو با روابط عمومی این اداره به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در خلخال اشاره کرد و گفت: با هدف ارتقای سطح معلومات اقشار مختلف مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان، ایستگاه معرفتی در قالب نذر فرهنگی در سطح شهرستان خلخال برپا شد.

وی افزود: در این پویش تعداد ۵۰۰ جلد کتاب با موضوعات اجتماعی، علمی، روانشناسی، فرهنگی، دینی و آموزشی به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و بازدیدکنندگان ضمن دریافت کتاب، از مشاوره‌های دینی، روانشناسی و سلامت بهره مند شدند.

وی بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ مواسات و همدلی در جامعه تأکید و تصریح کرد: خیرین و اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان خلخال در طول سال با توزیع اقلام ضروری زندگی در بین خانواده‌های نیازمند مناطق محروم و کم برخوردار، طرح کمک‌های مؤمنانه را اجرا می‌کنند که در دهه آخر صفر نیز ۲۵۰۰ بسته معیشتی، میان خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال خاطرنشان کرد: اجرای مراسم تجلیل از فعالان و مربیان قرآنی روستای قرآنی، محفل انس با قرآن ویژه اعضای نهضت تبلیغی بانوان، برپایی موکب عزاداری ویژه بانوان، مراسم پیاده‌روی اربعین، حضور در برنامه زنگ مهر به همراه امام‌جمعه اهل تسنن و تشیع خلخال، غبارروبی مزار شهدا در هفته دفاع مقدس، جلسات و برنامه‌های فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی خلخال به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.