حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
پروژه اسلام هراسی در اولویت کاری صهیونیزم جهانی قرار دارد
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
شناسه : 5032
بازدید 115
4
کارشناس دینی هرمزگان: حجت الاسلام غلامپور با بیان اینکه پروژه اسلام هراسی در اولویت کاری صهیونیزم جهانی قرار گرفته است، گفت: یکی از ارکان مهم اسلام هراسی مبارزه با فرهنگ مهدویت است و با ایجاد فرقه های ضاله سعی در کنار زدن فرهنگ انتظار و القاء در اذهان عمومی دارند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلامپور کارشناس دینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان اینکه غیبت صغری امام زمان(عج) مقدمه ای برای پذیرش غیبت کبری یاد و اظهار کرد: آیات و روایات فراوانی مبتنی بر اینکه حکومت از آن مستضعفین بوده بیان شده و این مهم اشاره به عصر مهدویت دارد.

وی از غیبت به عنوان یک حفاظ برای حضرت مهدی موعود(عج) نام برد و افزود: این رو باید زمینه های عصر ظهور حضرت حجت فراهم شود تا عدالت گستر جهانی باشد.

این کارشناس دینی هرمزگان با بیان اینکه به فرموده حضرت مهدی موعود(عج)، مردم در زمان مشکلات به اهل حدیث و مراجع عظام مراجعه کنند، گفت: در رأس مراجع، ولایت فقیه است که این سخن امام زمان(عج) سندی بر ولایت مطلق فقیه و امام امت می باشد که جایگاه ایشان به عنوان نائب بر حق امام عضر(عج) بر همگان روشن است.

غلامپور در خصوص چرایی غیبت امام زمان(عج) تصریح کرد: برخی ها شبهاتی بر غیبت، انتظار القاء می کنند این درحالی است که مهدویت بعنوان یکی از مهمترین مسائل در آموزه های دینی مطرح است که به اهل دین قدرت و الفت می بخشد.

وی ابراز داشت: فوکویاما در کنفرانس اورشلیم با عنوان «بازشناسی هویت شیعه» می‌گوید: شیعه، پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست. پرنده‌ای که دو بال دارد: یک بال سبز و یک بال سرخ. وی بال سبز این پرنده را مهدویت و عدالت خواهی و بال سرخ را شهادت‌طلبی که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است، معرفی می‌کند. فوکویاما معتقد است شیعه بُعد سومی هم دارد که اهمیتش بسیار است.

این کارشناس دینی ادامه داد: فوکویاما می‌گوید: «این پرنده، زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد و قدرتش با شهادت دو چندان می‌شود و تنها شکار این پرنده، باید بال یا زره آن را هدف قرار داد». از این رو صهیونیزم جهانی همین را از سیاست های خود قرار داد و از طریق کانال های بیشمار ماهواره ای و فضای مجازی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

غلامپور اضافه کرد: با مشاهده برخی مصادیق بدحجابی در سطح جامعه امروزی، درمی یابیم که دشمنان اسلام و نظام به بخشی از اهداف شوم خود دست یافته اند و برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه نیز ساکت ننشستند.

وی با بیان اینکه پروژه اسلام هراسی در اولویت کاری صهیونیزم جهانی قرار گرفته است، افزود: یکی از ارکان مهم اسلام هراسی مبارزه با فرهنگ مهدویت است و با ایجاد فرقه های ضاله سعی در کنار زدن فرهنگ انتظار و القاء در اذهان عمومی دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.