حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
وعده صادق ۲«گوشه ای از توان موشکی ایران» در مقابل «تمام توان دفاعی دشمن» بود
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
شناسه : 26418
بازدید 35
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان گفت: آنچه در عملیات وعده ی صادق ۲ دیدیم «گوشه ای از توان موشکی ایران» در مقابل «تمام توان دفاعی دشمن» بود.
ارسال توسط : منبع : حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با اشاره به عملیات وعده ی صادق ۲ و تمجید از غیور مردان سپاه پاسداران اظهار کرد: ما شعار نمی دهیم و عین واقعیت را که برای همه دنیا آشکار است بیان می کنیم.
وی افزود:آنچه در عملیات وعده ی صادق ۲ دیدیم «گوشه ای از توان موشکی ایران» در مقابل «تمام توان دفاعی دشمن» بود. این موشک ها -به اضافه ی سوخت مادی-، به سوخت معنوی نیازمند هستند و سوخت معنوی موشک ها ساختار اسلامی و مردی نظام جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام سالاری درباره برپایی نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و شرکت باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: من نماز جمعه را بسیار پرشکوه‌تر از نماز‌های عید فطر دیدم.شکوه و عظمت مردم دیدنی بود؛ همه آمده بودند و برای تهران و ایران روز غرور بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان اضافه کرد: در چهره مردم و سیمای مردم حس غرور ملی و حماسی توأم با شکوه ملی را می‌دیدیم که دارای پیام های مهمی برای دنیاست.
وی یاد آور شد: باید در پیشگاه خداوند به پاس داشتن رهبری شجاع و ملتی شجاع سجده ی شکر به جای آوریم ما به رهبری آیت الله خامنه ای افتخار می کنیم و در دنیا سرمان را بالا می گیریم.
حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: صفحات تاریخ گواه است که رژیم اشغالگر در فکر و عمل روز به روز شکست خورده تر از قبل است، از شعار «نیل تا فرات» شروع کردند و امروز مجبورند به دور خود دیوار بکشند و بر سر خود گنبد آهنین قرار دهند.دیواری که با عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت و گنبدی که با موشک های جبهه ی مقامت بر سرشان آوار شد.
وی با تجلیل از ملت بزرگ ایران افزود: این ملت شجاع است که از میانش رهبری شجاع و رییس جمهوری شجاع و وزیر خارجه ای شجاع بر می خیزد که در اوج تهدیدها اینگونه در صحنه ها حاضر می شوند و پرچم انقلاب و اسلام و مقاومت را بر افراشته نگه می دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.