حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
وجود گرامی رسول خدا صلی الله علیه و آله وحدت آفرین است
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۲
شناسه : 25680
بازدید 12
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: وجود گرامی رسول خدا صلی الله علیه و آله وحدت آفرین است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسملین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: یکی از اولین نقاطی که پیامبر(صلی الله علیه و آله) موجب ایجاد وحدت شد وحدت میان انبیاء علهیم السلام در بشارت به آمدن ایشان بوده است و این نشان از آن دارد که وجود گرامی رسول خدا صلی الله علیه و آله وحدت آفرین است.
وی افزود: اینکه تمام انبیا الهی در سحنان خودشان به آمدن ایشان بشارت می دهند یعنی وجود نازنین رسول الله(صلی الله علیه و آله) شخصیتی کامل در کمال انسانی و معنوی هستند که همه پیامبران الهی خودشان را از ایمان آوردندگان به ایشان می دانند و اینکه ایشان آخرین پیامبر الهی است یعنی اینکه تمام صفات نیک پیامبران قبل از خود را به صورت کامل تری داراست.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: نکته دیگری را خداوند متعال درباره ایشان می فرماید اخلاق نکوی پیامبر بود که سبب ایجاد الفت میان مومنین شد و آنها را به وحدت دعوت می نمودند و البته خداوند متعال در ادامه نیز می فرمایند که اگر تو فردی خشن بودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند.
وی تفرقه را خواست دشمنان برای استیلا بر مسلمانان دانست و بیان داشت: هدف دشمن ایجاد تفرقه است و می خواهد با استفاده از دیوار تفرقه بین شیعیان و اهل سنت جدایی بیندازد و از منافع این جدایی که همان استثمار و استعمار ملت هاست استفاده کند.
وی افزود: تفرقه عاملی است که مسلمانان را با قبله و کتاب مشترک از هم دور می کند و بین آنها حنگ ایجاد می کند و حتی سبب می شود مسلمانان از یک گروه و مذهب از یاری دیگر هم مذهب های خود نیز دست بردارند همانگونه که ما در غزه شاهد این موضوع هستیم که چگونه حکام عرب با رژیم منحوس صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین که اکثریت آنها مسلمان هستند هم پیمان شده اند.
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: تفرقه سبب می شود مسلمانی که چندین قرن در زمینه علمی تفوق و برتری داشتند و هر آنچه در علوم غربی است توسط دانشمندان مسلمانپایه ریزی شد و اکنون برخی کشورها با ظاهرمسلمان تنها پوستینی از پیشرفت به تن دارند که کفار برای فریب دادن آنها به تن شان کرده اند و هر وقت بخواهند از آنها می گیرند.
وی اضافه کرد: هم پیمان شدن با عده ایی در دنیای کنونی ما پیوستن به اولیاء شیطان است و شیطان و دوستداران او تنها گمراهی را برای مسلمانان می خواهند نه وحدت و یکپارچگی و پیشرفت را.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: آنچه ما را می تواند به هم بیش از پیش نزدیک کند الگو قرار دادن اخلاق نبوی(صلی الله علیه و آله) است تا بتوانیم بر تمام مسائل تفرقه افکن چیره شویم و دشمنان خود را شکست خورده و ناامید کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.