حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
همخوانی سرود حماسی《 سلام فرمانده 》
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 10326
بازدید 169
5
به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره): همایش سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی و با حضور گسترده و استقبال مردم در شهر ستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزاش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در این مراسم ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه و آحاد مردم انقلابی به جهت شرکت در مراسم بیان داشت: امپراطوری رسانه ای غرب و صهیونیست ها بشدت به دنبال القاء ناکارامدی نظام اسلامی و کم شدن روحیه انقلابی در بین مردم ایران اسلامی هستند ، اما حضور مردم انقلابی و ولایتمدار در صحنه های مختلف از جمله حضور دهه نودی ها در مراسمات همخوانی سرود حماسی سلام فرمانده نشان داد نسل جدید ایرانیان از نسل های قبلی انقلابی تر خواهند بود، این انقلاب تاحضور امام زمان(عج) استمرار خواهد داشت و پیروزی نهایی و فتح الفتوح نزدیک خواهد بود.

قابل ذکر است در این مراسم کربلایی ابوذر روحی مداح اهل بیت به اجرای سرود حماسی سلام فرمانده پرداخت و نوجونان پرشور بندرلنگه ای با همخوانی این سرود با امام زمان(عج) تجدید بیعت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.