حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
همایش «مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی» در راستای جهاد تبیین است
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۲
شناسه : 13102
بازدید 90
5
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی» در راستای ترویج آموزه های دینی و جهاد تبیین است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرلنگه، در نشست خبری همایش بین‌المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی در سالن اجتماعات مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان، اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم روحانیت تبیین حقایق و ترویج آموزه های دینی است.

وی افزود: دشمن از غفلت متولیان فرهنگی سوء استفاده کرد و توانست در برخی موارد جوانان و نوجوانان ما را از مسیر واقعی دور کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان در ادامه صحبت های خود افزود: حوزه علمیه خواهران در راستای تبیین در دو جهت احساس مسئولیت کرد، نخست با برگزاری همایش سالیانه، رسالت جهاد تبیین خود را رقم زد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: از طرفی دیگر به نقش محوری مادر و زن در جامعه پرداخت و جایگاه مادران خط ولایت را مورد بررسی و کنکاش قرار داد. در بخش دیگر نیز درصدد معرفی یک الگوی ملموس در عصر حاضر است، از این رو «شهیده فاطمه نیک» در هرمزگان با تقدیم ۸شهید را معرفی می کند.

امام جمعه شهرستان بندر لنگه ابراز کرد: «شهیده فاطمه نیک» الگوی مناسبی برای مادران و زنان است. معرفی شخصیت و ترویج سیره رفتاری این شهیده با ساخت فیلم، کلیپ، مستند و … انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ همایش در سراسر کشور و در سطح بین المللی برای شناخت شهیده فاطمه نیک و نقش مادران و زنان برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.