حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
همایش بانوان اهل سنت و شیعه با موضوع (نقش مادران) در بندرلنگه برگزار شد
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
شناسه : 25865
بازدید 32
2
به مناسبت هفته وحدت؛ همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت جضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، همایش بانوان اهل سنت و شیعه در سالن شهید مینکی شهرستان بندرلنگه با موضوع نقش مادران و مقاومت با حضور و سخنرانی خانم پرمایه و با حضور فعال بانوان اهل سنت و شیعه برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : علی خلیفاوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت جضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، همایش بانوان اهل سنت و شیعه در سالن شهید مینکی شهرستان بندرلنگه با موضوع نقش مادران و مقاومت با حضور و سخنرانی خانم پرمایه و با حضور فعال بانوان اهل سنت و شیعه برگزار گردید.

پرمایه اظهارکرد: ما در این مسیر در محور‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاست‌گذاری و پیامدها، اهداف مختلفی را تعریف کردیم که شامل نقش زنان در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی است.

دبیر علمی همایش ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که افتاده و شاید نسل امروز به خوبی می‌تواند آن را درک کند، ایستایی جوانی و نوجوانی زنان در آن دوران است. نسل امروز باید بداند که زنان آن موقع چگونه در آن زمان جوانی و نوجوانی خود را کنار گذاشتند و ناگهان با تغییر ذهنیت و عاملیت خود در جامعه برای پیروزی دفاع مقدس تلاش کردند و این پیروزی بسیار برای جامعه ما ارزشمند بود.

وی در پایان افزود: یکی از کار‌هایی که می‌خواهیم انجام دهیم، این است که برخی ارزش‌هایی که در آن زمان شکل گرفته و شامل شهادت و ایثار هستند را باید به‌صورت مؤلفه‌های گفتمانی در طول همایش شناسایی کنیم و در نتیجه یک تحلیل، به یک گفتمان برسیم که باعث شود تا بتوانیم از آن برای حکمرانی مطلوب و حکمرانی علوی در جامعه استفاده کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.