حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
هفدهم شهریور نماد مقاومت، شجاعت و ایستادگی مردم ایران است
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
شناسه : 1927
بازدید 119
7
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، هفدهم شهریورماه را نماد مقاومت، شجاعت و ایستادگی مردم ایران عنوان کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسلم پورجمالی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بی شک جمعه خونین 17 شهریور، یکی از روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: واقعه خونین ۱۷ شهریور دارای پیامدهایی نیز بود که در نهایت این پیامدها به کمک پایه‌ریزی انقلاب اسلامی آمد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: از مهم‌ترین این پیامدها می‌توان به تردید و تزلزل در اراده رژیم در رویارویی با ملت، آغاز پایان کار رژیم شاهنشاهی ایران، تزلزل ارتش، تعمیق شکاف بین مردم و حکومت پهلوی، تشدید سردرگمی آمریکا در برابر مسائل ایران و عمیق شدن جدایی میان ‌ملت و حکومت شاهنشاهی اشاره کرد.

حجت الاسلام پورجمالی هفدهم شهریورماه را نماد مقاومت، شجاعت و ایستادگی مردم ایران دانست و ادامه داد: این حادثه تأثیر عمیقی بر روند نهضت مردم ایران گذاشت تا جایی که خون شهدای ۱۷ شهریور، پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ را امضا کرده و جنایت رژیم پهلوی در این روز شکاف میان ملت و حکومت را بیشتر کرد.

وی گفت: در قیام ۱۷ شهریور همه مردم از اقشار مختلف علیه اقدامات رژیم ستم‌شاهی به میدان آمد و خون‌شان را نثار پیروزی انقلاب کردند تا امروز کشوری مستقل و برخاسته از آرمان‌های حسینی را شاهد باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.