حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
هشتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی، آموزشی و قرآنی در بندرعباس برگزار شد
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۹
شناسه : 5738
بازدید 142
5
هشتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی، آموزشی و قرآنی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و مسلمین انصاری راد مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در هشتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی، آموزشی و قرآنی این اداره‌کل اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت تا پایان سال باید در خصوص مطالبات مردم و در بحث فرهنگ و دین و وظایف دینی که برعهده داریم باید پیگیری و کارهای لازم را انجام دهیم.

وی افزود : تاکید ما بر این است که بر اساس مبالغ مندرج شده در جدول در اختیار کارشناسان داده شود و براساس مندرج جدول پیگیر باشیم و ارائه نظر کارشناس پیگیری شود و اگر کارشناسی سهل انکاری کرد تذکر لازم داده شود تا زمانبدی شده را مدیریت کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: نکته دوم در خصوص زمانبندی جدول دو ردیف داریم تعالی گام به گام راه دوم تبلیغ که باید پیگیری شود طبق زمانبندی جدول انجام دهیم 5 تا نشست ذکر شده برگزار شود .

وی با اشاره به بررسی رصد اتاق وضعیت خاطر نشان کرد: همه باید با اتاق وضعیت همکاری داشته باشند نرم افزار لازم برای همه کارشناسان بر روی سیستم هایشان نصب شود و همه باید آن را مطالعه کنند. و وقت بگذارید و حتما مطالعه و پیگیری شود تا روی هم انباشته نشود باید با محتوای آن آشنا شویم.

حجت‌الاسلام انصاری راد در ادامه با توجه به کارهایی که باید در آینده انجام شود گفت: تعریف اتاق وضعیت و کارهایی که در این خصوص باید انجام دهیم مقایسه اتاق وضعیت های موجود با جاهای و دستگاه های دیگر همه در این جدول بندی ذکر شده است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اتاق رسانه گفت: نکته بعدی در خصوص فعالیت اتاق رسانه می باشد که با پیگیری مدیر روابط عمومی اتاق ها تعیین شدند.

وی در خصوص استاندارهای لازم جهت تشکیل اتاق رسانه گفت: اتاق رسانه باید سریعا آماده و دیوار پوش ها طبق استانداردها رعایت شود. همچنین با پیگیری لازم استدیو یا همان اتاق گفتگو با نصب تابلو تا آخر هفته راه اندازی شود بدون هیچ مشکلی با ظرافت های لازم در خور مجموعه سازمان رو نمایی شود.

انصاری راد گفت: بررسی های لازم برای پیشبرد این طرح صورت گیرد تا سازمان های مربوطه در شهرستان ها کمتر اذیت شوند .

وی در خصوص کمیت و کیفیت اتاق گزینش گفت: روز گذشته اتاق گزینش تشکیل داده شد و امروز در این جلسه گزارش تحویل اداره داده شود که چه تعداد فراخوان داده شده و چه تعداد مصاحبه صورت گرفته به لحاظ کمی و کیفی گزارش داده شود .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تفکیک حوزه اعزام و استقرار از نکات بسیار مهم است بعضی از فعالیت های روحانیون مستقر در روستا و محله باید کلا تکفیک شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.