حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
هدف از تشكيل دبيرستانهای صدرا، کادرسازی برای مدارس و دانشگاه‌ها است
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
شناسه : 6872
بازدید 95
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام انصاری راد گفت : هدف از تشكيل دبيرستان های معارف اسلامی صدرا، کادرسازی و تربيت نيروی انسانی موردنیاز مدارس و دانشگاه‌ها است .
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست تعالی مدارس صدرای استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس رسالتی که در زمینه توسعه فرهنگ دینی دارد، مهمترین گروه هدف خود را نسل جوان می داند و بر این اساس اقدام به تاسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کرده است.

وی افزود: در زمان تصدی دکتر خاموشی، خلاء و کمبود در جامعه احساس میشد و همین امر سبب شد تا مسوولان وقت سازمان تبلیغات اسلامی، اقدام به تاسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تاسیس و راه اندازی مدارس صدرا در استان با مشکلات و سختی هایی همراه بود، تصریح کرد: با توجیه اداره کل آموزش و پرروش درخصوص فلسفه تاسیس این مدارس، موفق شدیم مدارس صدرا را در مرکز استان و چندین شهرستان راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام انصاری راد، این دبیرستان را محل مناسبی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور و کادرسازی نظام اسلامی دانست و گفت: هدف از تشكيل دبيرستان های معارف اسلامی صدرا، کادرسازی و تربيت نيروی انسانی موردنیاز مدارس و دانشگاه‌ها است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.