حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نیاز به باز خوانی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی است
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
شناسه : 6363
بازدید 131
6
مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نیاز به باز خوانی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی است
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزار ش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام والمسلمین انصاری راد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان به مناسبت هفته بسیج در جمع طلاب حوزه علمبه امام علی (ع) شهر سندرک میناب بیان داشت : همه ما نیاز به باز خوانی بسیج داریم در گام دوم انقلاب اسلامی

وی در این مراسم گفت: این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است؛ هفته بسیج یادآور ازخود گذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی می باشد که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

انصاری راد افزود : بسیجیان از تمام اقشار جامع بودند و با روحیه انقلابی و جهادی پا به عرصه میدان جنگ نهادند

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به دوران جمگ کرد و گفت: هفته بسیج بدون یاد بسیجیان دوران جنگ اثر بخش نیست ، در حاشیه اروند 25 بار دعای توسل خوانند؛  همه جا یاددخدا و همه  جا توسل به اهلبیت بین بسیجیان دوران جنگ موج میزد

وی گفت:هنگامی که لازم بود بسیج با حضور مؤثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت‌رسانی به قشرهای آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفت و امروز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.

در پایان به مکتبی‌ بودن را رمز موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: شاید مهمترین وی‍‍ژگی و رمز موفقیت بسیج را بتوان در مکتبی‌ بودن آن دانست. بسیج مبتنی بر آموزه‌های مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفته و در این مجموعه هدف‌گذاری، سازماندهی، مدیریت، تعیین صلاحیت و عضوگیری در مراحل تأسیس، تداوم و تحول تنها مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.