حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
نگاه جهادی به مسئولیت و کار باعث موفقیت است / چینش زندگی بر اساس بیانیه گام دومانقلاب
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
شناسه : 4270
بازدید 141
4
امام جمعه بندرجاسک: امام جمعه بندرجاسک در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ،گفت: امروز جامعه نیاز به کار جهادی دارد و نگاه جهادی به مسئولیت و کار باعت موفقیت است
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش اداره روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، دومین جلسه از «سلسه نشست های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» سه شنبه 20 مهرماه جاری،توسط حجت الاسلام عباس ذاکری،امام جمعه بندر جاسک و با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهاد ها در محل اداره تبلیغات اسلامی ،برگزار شد.

در این نشست حجت اسلام ذاکری به تبیین و تشریح بیانیه گام دوم که در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری صادر شد،پرداخت و اظهار داشت:در 40 سالگی انقلاب در حالی که دشمنان بیشتر از همیشه چشم طمع به انقلاب داشتند ،صدور این بیانیه باعث خنثی شدن دسیسه های دشمن شد.

وی در ابتدای مطالب خود به برخی از مهمترین دستاوردهای 40 ساله انقلاب پرداخت و ،گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب به این امر مهم اشاره و تاکید داشتند لازم است،دستاوردها را مرور و  آنان را بدون غلّو به مردم خصوصا” نسل های جدید کشوربیان  کرد.

امام جمعه جاسک،افزود : کشور ما با وجودی که 1 درصد از آمار جمعیت جهان را شامل میشود اما سهم آن از منابع طبیعی و ذخایر 7 درصد است که باید از این ظرفیت عظیم برای ترقی و پیشرفت کشور و مردم استفاده کرد.

وی سپس به 7 توصیه مهم مقام معظم رهبری مندرج در متن بیانیه گام دوم اشاره کرد و اهتمام به علم،فناوری و پژوهش را از جمله این توصیه ها دانست که اهتمام بدان می تواند نقطه اتکال کشور باشد و هنگامی که از لحاظ علم و پژوهش رشد کند ،قطعا حرف برای گفتن دارد .

حجت اسلام ذاکری در ادامه به معنویت و اخلاق بعنوان دیگر توصیه رهبر انقلاب در بیانیه اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از معضلات امروز جوامع به سبب دور شدن از اخلاق و معنویات است اگر جامعه و زندگی با اخلاق پیوند بخورد و متصل به اخلاق و قرآن شویم قطعا شاهد کم شدن آمار طلاق، اعتیاد،افسردگی و روان پریشیو مشکلات و معضلاتی از این گونه خواهیم بود.

وی در ادامه به دیگر توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب در بیانیه پرداخت و در خصوص بحث ترویج فرهن و حقوق اجتماعی ،گفت: آنچه بدان تاکید شده است حرکت به سبک زندگی اسلامی اسلامی است.

امام جمعه در پایان از ادارات خواست بمنظور آشنایی بیشتر با بیانیه و موارد آن از مسئولین ادارات خواست تا ضمن نصب بیانیه گام دوم بیان دستاوردهای انقلاب در ادارات ، مسابقه ای در این موضوع برای خانواده کارکنان و فرزندان آنان تهیه وجوایزی نیز برای تشویق داده شود و بطور کلی زندگی خود را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب چینش دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.