حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
لزوم تجهیز و تکمیل نمازخانه های ادارات
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
شناسه : 10519
بازدید 154
11
رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان بندرلنگه: رئیس ستاد اقامه نماز و‌ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه بر تجهیز و تکمیل نمازخانه های ادارات تاکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام خلیفاوی به همراه دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد از نمازخانه‌های دستگاه‌های اجرایی از نمازخانه این اداره بازدید به عمل آورد.

در این بازدید خلیفاوی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان با مدیر این مجموعه دیدار کرد و در جریان آخرین برنامه‌های فرهنگی و نمازی این مجموعه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید به بررسی کم و کیف برگزاری نمازجماعت در این مرکز پرداخت و در دیدار با مدیر مجموعه یاد شده ضمن تشکر از اقدامات مثبت صورت گرفته، خواهان عنایت بیشتر به برپایی فریضه الهی نماز گردید.

مدیر ستاد اقامه نماز شهرستان گفت: مکان‌هایی را که برای نمازخانه در ادارات انتخاب می شود؛ باید یکی از بهترین مکان‌های در اداره باشد و از لحاظ تجهیزات و وسایل مربوط به نمازخانه مجهز و تکمیل باشد.

وی در پایان اظهار داشت: نمازگزاران در مساجد و نمازخانه‌ها میهمان خداوند هستند و باید میهمان را تکریم نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.