به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد ضمن تبریک روز بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی طی سخنانی اظهار داشت: بی شک امروزه نقش روابط عمومی وحیطه فعالیت آن برهیچکس پوشیده نیست، امروزه تمامی فعالان جامعه دربخشهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و . . . جویای روابط عمومی هایی هستند که آنان را درطراحی روشهای معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.
حجت الاسلام انصاری بیان داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
وی افزود: روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا میکند، اما دو نقش قابل تفکیک آن درارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی ازمیان سایر نقشها نمایانتر و مهمتر است.
وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی هنرش این است که بتواند امکانات وشرایط محیط بیرونی را تشخیص دهد وآنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد افزود: اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید ودرنهایت ارتباط سازمان را با بیرون ازآن، بدرستی برقرار سازد که دراین راستا اولین قدم شناخت محیط وسازمان مربوطه است ومنظور از این شناخت ، شناسایی و بررسی نقاط قوت وضعف است.
حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است، نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، از مهمترین نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک روابط عمومی ها، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی دانست و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان عنوان کرد.
وی ضمن تبریک روز روابط عمومی خدمت همه مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرائی استان یادآور شد: امید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.
ثبت دیدگاه