حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نقش ائمه جماعات مساجد در جذب و خودسازی نسل نوجوان و جوان حائز اهمیت است
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
شناسه : 13987
بازدید 145
7
روحانی مستقر بندرلنگه: حجت الاسلام احمد رضوی روحانی مستقر شهر بندرلنگه در مورد نقش ائمه جماعات مساجد در جذب نوجوانان و جوانان گفت: ائمه جماعات مساجد در جذب و خودسازی نسل نوجوان و جوان نقش اساسی دارند
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه، حجت الاسلام احمد رضوی روحانی مستقر شهر بندرلنگه در مورد نقش ائمه جماعات مساجد گفت: ائمه جماعات مساجد نقش محوری و اساسی در جذب و پرورش استعداد های مذهبی و فرهنگی دارند، ائمه جماعات با علم روز و تواضع و فروتنی بیشتر می توانند در جذب نسل نوجوان و جوان سهیم باشند.

وی گفت: نسل نوجوان و جوان با علم و اگاهی که دارد نسبت به نسل های قبلی اطلاعات و آگاهیش بیشتر است و زبان خاص خودشان را دارند که بدون آگاهی از این نسل نمی توان آنان را جذب کرد.

روحانی مستقر شهر بندرلنگه ضمن تاکید بر این مطلب که ائمه جماعات مساجد نقش کلیدی در جذب نوجوانان و جوانان به مراسمات ملی و مذهبی دارند خاطر نشان کرد: ائمه جماعات مساجد رکن اساسی مسجد است و ارتباط بین مسجد و مردم از همین طریق صورت می گیرد و فردی موفق خواهد بود که ارتباط و تعامل مناسبی بین مردم و مسجد برقرار کند.

حجت الاسلام رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به عوامل جذب در نوجوانان و جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: اگر برنامه مسجدی خسته کننده باشد و نوجوانان و جوانان نتوانند ارتیاط برقرار کنند مسلما ائمه جماعت مسجد نمی تواند موفق عمل کند و برنامه های مذهبی و فرهنگی خود را پیاده کند.

وی در پایان گفت: نماز جماعت روحیه تعاون و همکاری و همیاری را در بین مردم افزایش می دهد و هر چه ائمه جماعت موفق تر عمل کند به همان نسبت جذب نوجوانان و جوانان بیشتر می شود چه کاری بارزش تر و زیباتر از این قضیه که بیشتر مخاطبین مساجد نسل نوجوان و جوان باشند و شاهد جامعه سالم تری خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.