حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نشست صمیمی سرپرست تبلیغات اسلامی با دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی گوهران
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
شناسه : 5453
بازدید 231
8
بمناسبت سالروز 13 آبان و روز دانش آموز نشست صمیمی بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی با حضور حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد و جمعی از بسیجیان با دانش آموزان  دبیرستان شهید بهشتی شهر گوهران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، نشست صمیمی بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی با حضور حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد و جمعی از بسیجیان با دانش آموزان  دبیرستان شهید بهشتی شهر گوهران برگزار شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، ضمن عرض تبریک و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: در هفته مقدس بسیج دانش‌آموزی هستیم و روز 13 آبان را در پیش داریم که امیدواریم تمام دانش آموزان و بسیجیان با حضور پر شور خود در تجمع یوم‌الله 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی چون آمریکا، اسراییل، انگلیس و تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بزنند.

حجت الاسلام لیاقت در ادامه سخنان خود به اهمیت خودسازی و ارتباط اصلاح رابطه خود با خداوند منان و با اشاره به کلام امیر المومنین علیه السلام ،من أصلح ما بينه و بين الله أصلح الله ما بينه و بين الناس‏ (اولین گام برای خودسازی و جامعه سازی ارتباط با خداست) بیان داشت:شهداء بنده خدا بودن عاشق عبادت و خدمت و اخلاص در راه خدا بودن تا خداوند این مقام را به آنها عنایت کرد.

وی اظهار داشت: من و شما هم میتوانیم با الگو گرفتن از شهداء و عبادت و بندگی خدا میثم تمار یا چمران و حسین فهمیده زمان خویش باشیم.

لیاقت در سخنان پایانی خود با اشاره به مقام والای شهادت تاکید کرد: وصیت شهدا را فراموش نکنیم و حتما وصیت شهداء را بخوانیم و به آن عمل کنیم امروز برزگترین وظیفه ما تبعیت از رهبری عزیز هست و خواست رهبری در یک کلام از شما تحصیل، تهذیب و ورزش است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.