حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نخستین پویش «نوجوان اربعینی» برگزار می‌شود
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 3187
بازدید 152
3
در آستانه فرارسیدن اربعینی حسینی؛ در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین پویش «نوجوان اربعینی» کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح‌الله عبدالهی «مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران» از برگزاری اولین فراخوان «نوجوان اربعینی» خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس بزرگ‌ترین گردهمایی عالم، این اداره کل با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین پویش «نوجوان اربعینی» کرده است.

به گفته وی، علاقه‌مندان نوجوان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بخش‌های مختلف فراخوان و ارسال آثار، می‌توانند تا پانزدهم مهر امسال آثار خود از قبیل تولیدات صوتی و تصویری، عکس، دل نوشته، خاطره، مداحی، نغمات عاشورایی و سرود را به آدرس arbaeen.nojavan در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال و در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان اذعان کرد: به آثار برگزیده به‌رسم یادبود جوایز ارزشمندی همچون هشت کمک‌هزینه سفر زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به مشهد مقدس هرکدام به ارزش ده میلیون ریال و برای چهل نفر از شرکت‌کنندگان نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر امام حسین علیه‌السّلام در نظر گرفته‌شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.