حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
نبرد امروز ملت ایران یک نبرد شناختی و روانی است
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۶
شناسه : 26427
بازدید 37
1
حجت الاسلام صاحبقرانی وی در ادامه افزود:امروزه با استفاده از همین قدرت های رسانه ای است که ادعا میشود چارت خزب الله را به شهادت رسانده اند و این دروغی بیش نبوده که به مردم القا میشود اگر این گونه بود پس این زمین‌گیر دشمن از بابت چیست؟ مردم باید هوشار باشند و با بصیرت عمل کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گویی با دانشجویان دانشگاه دخترانه ملی مهارت هرمزگان اظهار کرد: امروزه این صادرات انقلاب اسلامی است که امروزه در جبهه‌های مقاومت به نمود های مختلف تجلی کرده است و سخنان انقلاب اسلامی در جهان منتشر و به گوش آزاده خواهان جهان رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: امروزه گروه از افراد در فضای مجازی مسائل لبنان و غزه را به گونه ای نمود میدهند که گویا این کشور های اسلامی اند که به حقوق و حریم صهیونیست تجاوز کرده اند و مردم غزه ،فلسطین خود خواستار فروش و عرضه اراضی شان به یهودیان بوده اند در صورتی که این اتفاقات با فریب و واسطه یک مسلمان که عامل صهیون بود صورت گرفت

صاحبقرانی ادامه داد؛ مردم فلسطین با مطلع شدن از این موضوع و دسیسه یهودیان فروش اراضی خود را به بیگانگان متوقف کردند البت صهیون پیرو این مسئله یهودیان ساکن فلسطین را مسلح و شروع به اتش گداختن بر سوی مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه شدند اما امروزه با استفاده از قدرت رسانه جایگاه مظلوم و ظالم برا عکس جلوه داده و مردم مظلوم غزه را محکوم میکنند.

وی در ادامه افزود:امروزه با استفاده از همین قدرت های رسانه ای است که ادعا می کنند چارت خزب الله را به شهادت رسانده اند و این دروغی بیش نبوده که به مردم القا میشود اگر این گونه بود پس این زمین‌گیری اینها از بابت چیست؟ مگر میشود سران یک قوا را به شهادت رساند اما کماندو های نظامی دشمن اینگونه زمین گیر شود!

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر حضور ایران درمیدان و جبهه مقاومت اظهار کرد: امروزه یک سری افراد میگویند اگر ایران بزند جنگ میشود….ما این حرف را قبول نداریم چرا که ایران در میدان و در حال جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی است، امروزه نبرد ما یک جنگ نظامی نیست بلکه یک جنگ شناختی و روانی است و اگر کسی به ابزار الات دفاعی آن مجهز و مسلح نباشد شکست خورد است؛ سلاح امروز ما در این میدان هوشیاری و بصیرتی است که باید هر روزه به آن مسلح شویم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.