حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
«مسجد» مبدأ حرکت تمدن سازی انقلاب است
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
شناسه : 4397
بازدید 103
1
قائم‌ مقام بنیاد هدایت: حجت‌الاسلام رضا غلامی قائم‌مقام بنیاد هدایت:«مسجد» می‌تواند پایگاه تمام حرکت‌های اجتماعی و کارهای نیک، مرکز مبارزه با دشمن و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن اسلامی باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا غلامی قائم‌مقام بنیاد هدایت، در آیین افتتاحیه هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج» که به یاد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیاضی زاده، در حال برگزاری است، خوزستان را معراج شهدا دانست و اظهارداشت: نقطه به نقطه خوزستان میراث و قدم گاه شهدایی است که برای اقامه امر ولی لبیک گفته و از جان خود در این راه گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز در نقطه طلایی و عطف تحولات داخلی و بین المللی قرار داریم، افزود: در شرایطی که تمام گفتمان‌های نوین بشریت، امروز به بن‌بست رسیده، مکتب آزادی‌بخش اسلام که مورد انتظار آزادی‌خواهان جهان است، همچون نور می‌درخشد.

حجت‌الاسلام غلامی، گفت: اگر بخواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید «اقامه امر ولی» کرده و در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

قائم مقام بنیاد هدایت، با بیان اینکه مقام معظم رهبری، «مسجد» را مبدأ حرکت تمدن سازی انقلاب معرفی کرده است، گفت: «مسجد» می‌تواند پایگاه تمام حرکت‌های اجتماعی و کارهای نیک، مرکز مبارزه با دشمن و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: بنیاد هدایت به دنبال پیاده سازی و تشکیل نظام «امت-امامت» با مرکزیت مسجد هستیم و اگر ما بخواهیم امر ولی اقامه شود و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در بطن جامعه پیاده سازی کنیم، باید نهضت مواسات با موضوع امام محله تقویت شود.

حجت‌الاسلام غلامی اذعان داشت: بار مسئولیت مساجد بر دوش سازمان تبلیغات قرار گرفته و به فرموده رهبری، مساجد سنگر تمدن سازی و حرکت به سمت حکمرانی جدید در فصل نوین انقلاب اسلامی هستند.

قائم مقام بنیاد هدایت، شعار اصلی بنیاد هدایت را تعالی شبکه امامت دانست و در پایان خاطرنشان کدر: برای تحقق این شعار باید ارتقا و توانمند سازی در خط مقدم راهیاران امام اتفاق بیفتد؛ که در این راستا سلسله نشست‌های منطقه‌ای برای توانمندسازی این عزیزان برگزار شد و همچنان نیز درحال برگزاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.