حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بندرلنگه برگزار شد
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 16849
بازدید 58
8
مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه حداد بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

به گزارش  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه حداد بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قائدی امام جمعه شهرستان بستک در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام‌خمینی (ره) به برخی ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی دوران مبارزاتی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام راحل (ره) با اخلاص، ایمان، ساده‌زیستی، مردمداری در عمل، مجمع همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها بود و تمامی عمر خود را با کمال عزت و افتخار برای احیای دین و ارزش‌های معنوی و انقلابی صرف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قائدی، زنده نگه داشتن یاد و نام چنین شخصیتی را وظیفه تمام آزادگان جهان دانست و افزود: امام خمینی (ره)، تنها متعلق به مردم ایران و حتی مسلمانان نیست، بلکه همه آزادگان و آزادیخواهان و خداجویان عالم، این شخصیت را الگوی خود در راه مبارزه با ظلم و ستم می‌دانند و نام امام خمینی (ره) در قلب همه حقیقت‌جویان دنیا جا دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت:  یکی از رازهای ماندگاری امام خمینی(س) این است که همه کارهای ایشان به‌خاطر خدا بود و در همه کارها اخلاص داشتند که جوانان امروز نیز باید اخلاص و ولایت‌مداری امام خمینی(ره) را الگو و چراغ راه زندگی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم و پشتیبانی از ولی فقیه سفارش همیشگی بنیانگذار انقلاب بوده است، افزود: سفارش همیشگی امام حفظ وحدت بود و امروز هم حفظ وحدت حول محور ولی فقیه ضروری است.

در پایان مراسم با مداحی در سوگ امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.