حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
مراسم هفته وحدت و اختتامیه کلاس های تابستانه در روستای کندران برگزار شد
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
شناسه : 25888
بازدید 39
1
به مناسبت هفته وحدت؛ مراسم جشن گرامیداشت هفته وحدت و همچنین اختتامیه کلاس های تابستانه با حضور اهالی روستا و مسئولین و با سخنرانی بصیرتی حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه در روستای کندران از توابع بخش شیبکوه برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : علی خلیفاوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مراسم جشن گرامیداشت هفته وحدت، میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد ابن عبدالله (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین اختتامیه کلاس های اوقات فراغت قرآنی با حضور حداکثری اهالی روستا،مسئولین،معتمدین و با سخنرانی بصیرتی حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه همراه با مولودخوانی سنتی و برگزاری مسابقات و مولودخوانی  گروهی در روستای کندران از توابع بخش شیبکوه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه ضمن تبریک هفته وحدت، سالروز میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس با تشکر از عزیزانی که در برپایی این جشن بزرگ نقش افرین بودند اشاره کرد و سپس به فضایل پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخت.

ضمنا گفتنی است که در پایان این مراسم از اساتید و بسیجیان شرکت کننده و نوجوانان و جوانان فرهنگی و فعال در کلاس های تابستانه طرح اوقات فراغت قرآنی، با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.